zondag 28 juni 2015

Het enige echte mandala kleurboek om te versturen.

Houd je erg van kleuren en van kaarten versturen? Dan heeft BBNC uitgevers een leuk nieuw kleurboekje voor jou genaamd het enige echte mandala kleurboek om te versturen.
Dit boekje zit vol met 30 prachtige ansichtkaarten om te versturen. Het enige is wel dat je ze zelf nog een kleurtje moet geven maar hierdoor heb je wel je eigen unieke kaarten. Lees snel verder voor meer informatie over dit nieuwe boek.























Het boekje ziet er erg mooi en stevig uit.
Het is handig dat je de kaarten er zo uit kunt halen en ze dan kunt inkleuren.
het papier is lekker dik waardoor je heel gemakkelijk met stiften kunt werken.
Ik denk dat dit papier ook erg geschikt is om te kleuren met alcoholmarkers maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen aangezien ik deze stiften niet heb.

Zelf vind ik het boekje erg handig om mee te nemen. Het gaat gemakkelijk in je tas en heeft dan ook niet veel ruimte nodig. Daarnaast blijft het boekje ook heel in je tas en krijg je geen gevouwen puntjes omdat het papier erg dik is.

De kleurplaten op zich zijn onwijs leuk alleen voor mij echt veel te makkelijk.
Voor mij zit er totaal geen uitdaging in waardoor deze mandala’s mij enorm snel gaan vervelen.
Hierdoor heb ik ook maar een kaartje gekleurd en de rest geef ik aan een vriendin die er meer plezier aan beleefd als dat ik doe.




Het boekje is zoals eerder beschreven erg handig om mee te nemen. Veel variatie in mandala’s zodat er voor elk persoon wel een mandala tussen zit die hem of haar aanspreekt. Voor mij is dit boekje niet erg geschikt omdat de mandala’s niet veel uitdaging bieden. Verder is het een geweldig boekje en zou het mensen dan ook zeker aanraden als je van mandala’s houdt.

Dit boek is te koop in boekwinkels en webshops zoals bol.com voor €9,95.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten