zondag 31 mei 2015

Het enige echte minikleurboek voor volwassenen.

Dit schitterende minikleurboek is speciaal gemaakt om mee te nemen in je jas, broekzak, tas of koffer. Het is een lekker lichtgewicht boekje geworden met extra stevig papier.
In dit kleurboek vind je meer dan 135 mooi abstracte kleurplaten vol met bloemen en leuke patronen. Dit kleurboek heeft voor ieder wat wils. Maar wat zijn mijn bevindingen van dit kleurboek.

 
Lees snel verder.

Ik heb dit boekje vol lof ingekeken en zag al een aantal prachtige platen staan die ik in wilde kleuren. Ik ben begonnen met een kleurplaat met stiften te kleuren. Dit beviel mij dan ook erg goed. Het papier is heerlijk om te kleuren met stiften en pakt goed uit. Ga alleen niet te vaak met de stift over één bepaalde plek want dan gaat het papier rullen.
De stiften drukken bij mij niet door op de volgende pagina wat zeker een pluspunt is.
Ik heb deze kleurplaat gekleurd met stabilo 68.

 

Natuurlijk was ik ook nieuwsgierig naar hoe dit boekje kleurt met potloden.
Ik begon vol moed met mijn Bruynzeel potloden uit het keverblik deze prachtige bloemen te kleuren. Het idee had ik al helemaal in mijn hoofd. Helaas ging mijn idee niet door omdat ik het erg lastig vind om in dit boek met kleurpotloden te kleuren. De kleuren komen heel licht op het papier en een echte kleurovergang maken lukte mij dan ook zeker niet. Het middelste is weer te donker geworden en iets er tussenin krijg ik niet voor elkaar in dit boekje. Op dit moment is mijn kleurplaat dan ook nog niet af omdat ik er even geen zin meer in had.

Dit boekje is een erg handzaam boekje en gemakkelijk mee te nemen. Hierdoor kan je op elk gewenst moment even je boekje pakken en het is geen gesjouw om het boek mee te nemen. Enige nadeel blijft toch dat je niet makkelijk aan de zijkant van de kleurplaat komt. Dit probleem blijf ik toch bij de meeste kleurboeken houden. Het papier is inderdaad extra stevig en werkt erg fijn voor stiften. Ik heb dan ook echt het idee dat ik dit kleurboekje helemaal vol ga kleuren met mijn stabilo stiften. Het fijne aan dit boekje is dat de prijs erg laag is, kunt dit boekje al kopen voor €6,95. Door deze lage prijsklasse is dit boekje ook erg leuk voor mensen die het niet al te breed hebben.
 
Uitgever: BBNC
ISBN: 978 90 453 1812 7
Aantal platen:
Gewicht: 159 gram
Formaat: 160 x 12 x 12 mm
Prijs: €6.95
Te koop: Bij de meeste boekwinkels en webwinkels zoals bol.com

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten